Es finíto

Det är slut, slut mellan mig och SATC. Sex boxar. Lite mer än en månad. Mitt tidsfördriv och undanflykten till att plugga. Jag hatar slut. Speciellt när de är så bra, så bra att man inte vill att det ska vara slut. Men jag får hitta något nytt, världen går ju inte under trots allt, och som Harald säger är jag ju ganska fiffig. Ett ord vi kom fram till är väldigt bra, men används allt för sällan, så nu ska vi se till att det används mer!

Idag har varit en ingenting-lördag. Har väntat på en inställd match. Pluggat matte. Gjort ett försök till engelskan som misslyckades. Och hjälpt till med maten genom att göra ungsstektapotatisar! Jag blev nöjd! Dock blev det mycket mindre än man trodde. Jag tror stenhårt på att vår ugn krymper maten. Det är inte första gången för mig. Sist jag gjorde hasselbackspotatisar krymte dem till hälften också. Suck!

Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0