Puss

Idag är det fredag,  men skulle lika gärna kunna ha varit måndag. Har massa att plugga på hela helgen och jag får inte ligga på latsidan som jag oftast väljer. Känns inte alls som fredag, jag saknar min Matthias så mycket och önskar att han kunde vara här hos mig idag. Istället ska jag tillsammans med Lisa och Felix hem till Halling m.fl. och se idol. Det blir bra det med! Sedan ska jag hem, och se Sex and the city the movie, efterlängtat det! (;

Idag har det varit luciamys hela dagen. Sedan har jag pluggat lite i skolan och gått på stan med Lisfis. När hon och Felan åkte hem gick jag till Patricja som var i Fuffes lägenhet och efter x antal vägbeskrivningar hittade jag. Träffa Matthias och puss på han. Åkte hem. Snart leave again. Puss.

Kommentarer
Postat av: Din matthias

Du är allt för söt, längtar tills jag får krama dig<3

2008-12-12 @ 21:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0