PUSS

Mysig sista helg innan december.
I fredags hyrde jag och Matthias en film "Meet Bill", och trots att den såg bra och rolig ut så sög den, HYR DEN INTE. Sedan bakade vi pepparkakor med fuffe, patty och kasper och lite julmusik på det. Mysigt.
I lördags bakades det istället lussekatter, stora och gula. Sedan lyckades jag göra så att Matthias för en gång skull hamnade på rätt buss. På kvällen blev det partiii med 35 brudar i lådan. Funny.
I söndags stod jag i kiosken med Maria och Karin. Vi hade det mycket gott bland chipsen, godiset, läsken och annat gott. 2 kg+ kanske? Och hela kvällen pluggade jag till min svenskaredovisning som jag hade idag, den gick fin. Fint. 

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack! :) Men kul att det bara är på mig och Frida och Matilda, haha! :)



Ni två är med sötnosar!!!



Är du sjuk? Tänkte eftersom du inet var på träningen? :P

2008-12-01 @ 22:37:27
URL: http://mariaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0