Det var meningen

Det är som en klump i bröstet. En efter en bara lämnar dem mig. På två dagar har det varit tre farväl, fast egentligen vill vi ju inte kalla det farväl, mer på återseende. Lisa bör vara framme i Thailand snart, imorn är Lovisa i Thailand och på söndag är Rebecca i Thailand. Vad är chansen för att alla ska åka till Thailand? Jag bara vet att vi träffades inte av slumpen, det var meningen.
image23
Jag Bea och LisaJ hade världens roligaste bussresa hem.
Allt från psycoblickar, till uppdelning av en människa, vi delade också med oss av våra bästa raggningstips på mattelektioner där viss klumpighet skulle finnas med, i alla fall hos Lisa. Haha, anyway mer för min skull jag skriver detta. Ni fattar nada, men jag måste skriva ner det för att minnas. Mitt minne är inte det bästa! ^^

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag bara älskar er

2008-02-08 @ 19:18:45
Postat av: bea

Kärlek!
ja bussresan, jag kommer ha träningvärk i magen i morogn!

2008-02-08 @ 22:00:52
URL: http://beeatriceringqvist.blogg.se
Postat av: LisaJo

Hahaha! Lite störda vi är då:P

2008-02-10 @ 11:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0