13.54

Klockan är 13.50 och jag är hemma. Det känns ganska skönt. Idag måste jag dock skriva färdigt två labbrapporter vilket inte direkt är någon hit. Men först ska jag följa med Patricja till spar, hon vill ha godis, inte jag, för vissa är duktiga och följer sitt godiskontrakt! Var stolta Bea och Lisa! Igår försökte min mamma få mig att bryta löftet, min egna mamma!!!!! Hon ville att ALLA skulle smaka hennes godis som hon köpt, men jag stod emot och sa nej. Det är sant! Men nu tjatar Patricja nonstop, bäst att kila.

Later dudes!

Kommentarer
Postat av: Mr. Pitt

måste säga att bilden du har.. är underbar... fan trodde inte jag skulle berömma en rosa tjej någongång

2008-01-29 @ 14:04:26
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se
Postat av: Mr. Pitt

klart man är snäll :) ska även ge kenza en present senare :) hoppas hon förstår att jag driver med henne då :D

2008-01-30 @ 09:05:10
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0