Andra januari

ATT FÅ SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT GJORT PÅ KORT TID
Det värsta med lov är att man vänder på dygnet totalt. Igår la jag mig vid 22 men jag somnade inte fören vid 03 och sedan vaknar man så sent som 11.30. Men trots det så har jag ändå hunnit träna på träningverket med laget, jag fick boxas med en svettig Patrik. Sedan har vi jobbat lite spanska, låter som en sjuk syssla på lovet men det är sant. Vi ska redovisa våran teater när lovet är slut. Efter det träffade jag bruddsen på VIoNi och åt pizza för att därefter hyra film och sjunga singstar. Två nackdelar med kvällen. Nackdel 1: Jag hade så fruktansvärt ont i magen efter att vi ätit pizza och under hela kvällen. Det var hemskt. Men en flaska med varmt vatten botade det tillslut. Nackdel 2: Filmen var konstig! "Flickan i källaren". När man läste på baksidan lät den jätteintressant, handlade om en psykopat som kidnappat en tjej och hållt fast henne i källaren i 6 år. Men när man såg filmen stämde inget. Hon blev förälskad i kidnapparen och levde i källaren i ca 3 dagar och kidnapparen verkade inte alls psykisk, utan behandlade henne snällt. Det psykiska kanske var när han äcklade sig med dockor. Det värsta var att det stog att det skulle vara en thriller/rysare, när den egentligen borde haft genren kärlek/dokumentär/booring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0