Första skoldagen

Inte så hemsk som väntat, snarare en helt underbar dag. För egentligen kan jag inte kalla det att gå i skolan. Jag träffade alla girlsen i skolan halv nio, egentligen börjar vi kvart i ett men nördar som vi är så kommer vi tidigt bara för att sitta i ett bås och prata av oss. Sedan tog vi en sväng på stan, jag fyndade som alltid, kallar mig själv fyndareN. Blev en paus på donken med lite snake-turnering på min nya mobil nokia 3310, yeeeees. Min andra är nämligen på lagning. Sedan lite av mitt och Lovisa dagliga snus (även kallat massage, men vi ser det som en drog). Men dagens höjdpunkt hittils var nog när jag fick göra en äcklig röra till Lisa och Bea, de bröt vårat vecko-godislöfte och det är straffet, hihihi.

Kommentarer
Postat av: bea

Jag verkligen njöt av den ofattbart goda tuggan må jag säga;D hahahaha

2008-01-07 @ 16:34:59
URL: http://beeatriceringqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0