Det är bara sanningen

Ojojoj vilken dag. Den började med att jag gick upp halv åtta och gick på en lång promenad runt ramunderberget. Under den vandringen fick jag en uppenbarelse och nu vet jag helt plötsligt vad jag vill bli efter gymnasiet. Väl hemma städade jag hela mitt rum, satte upp bilder på väggen som jag har väntat med för länge och därefter bakat stora dumlemuffins.....

Såhär skulle min dag kunna ha sett ut, men som ni säkert förstår gjorde den inte det. Jag vaknade så sent som klockan elva och därefter har jag suttit instängd i mitt rum och nördat framför OC. Jag är på mitt sjunde avsnitt för dagen. Åhja, jag vet, jag är the biggest geek! 

image31
Foto: jag

Kommentarer
Postat av: Mr. Pitt

mja det var lite drygt :( men det gick ju trots allt ganska bra... var har du fotat?

2008-03-24 @ 21:37:22
URL: http://mrpitts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0