Rädda mig någon

Jag är ett hopplöst fall som inte går att rädda. Klockan är inte mer än 22.09 och jag vet inte vad jag ska ta mig till, det känns som att jag spricker snart, som att jag ska dö av uttråkan. Jag har pluggat och vill inte mer, tha family ser på en sugfilm i vardagsrummet, min dvd i mitt rum har patricja lånat, jag har kollat allt som går att kolla på internet och det finns inte många roliga inne på msn. Vad ska man då ta sig till? Det är i sådana stunder som man behöver sin pojkvän, men nae, min bor för långt bort för att jag snabbt ska kunna träffa han. Livet suger ikväll!
image41

Kommentarer
Postat av: anna

svar: tack så mycket :) haft en bra kväll?

2008-05-04 @ 20:50:21
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: bea

ojoj, låter inte så vidare kul det d'r hörredu:/
Jag kan rädda dig! :D lite sent nu..:)

2008-05-04 @ 21:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0