Hej mitt vinterland

Dagen började allt annat än bra då jag fick stå och vänta på bussen i tjugo minuter medan snön slog mig mot benen och ansiktet. Varje lastbil som åkte förbi gjorde att ännu mer snö kom i mitt ansikte. Men egentligen så klagar jag inte. Snö är mysigt, kallt, men mysigt.  Det kan dessutom vara ganska roligt, som när den döljer en liten isplätt som Matthias halkar på och gör en liten volt, sånt är kul!  :)

Idag har jag skrivit epokprov, ätit chiliconcarne och försökt plugga. FAIL.
Sedan har jag vaccinerats till Indien. Nu börjar det närma sig..
Och köpt vantar, tyckte det var dags med tanke på snön, så att jag kan myla folk! he he he

PUSS!


Kommentarer
Postat av: matteeee

du är lite för söt;) älska dig

2008-11-24 @ 22:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0