Intressant som mitt liv är, här är det.

Just nu händer det inte så mycket, men ändå allt. För det första tar skolan kål på mig, alltid något att jag göra vilket egentligen inte är särkilt ovanligt men jag har nog aldrig mått så dåligt över det som jag gör nu. Hela veckan har jag känt mig stressad, nervös och orolig och det känns som mitt hjärta dunkar dubbelt så snabbt än vad det brukar. Jag behöver lite lugn i min tillvaro.

Handbollen känns inte alls lika kul längre, jag hoppas bara att det är en period för jag har ju absolut inga planer på att lämna mitt underbara lag. Men för tillfället känns det som att jag bara ligger på noll.

Som att det inte var nog med detta så måste jag även vara ifrån mitt hjärta, Matthias, som lyckats bli sjuk. Finns ingen jag behöver och saknar lika mycket som dig.

Och så här intressant var mitt liv för tillfället,  det verkar verkligen som att lovet har räckt till... nat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0