Sunday

Idag spelade jag match, vår viktigaste match hittils. Jag var lite orolig eftersom jag inte tränat på mer än en vecka då jag varit sjuk. Men allt gick galant, vi spelade jättebra och tog hem ytterligare en seger. Så vi är fortfarande obesegrade och nu även serieledare. Däremot fick jag en hård smäll på min hals, så nu har jag ont där igen, fast på utsidan, ack ack ack. Jag undrar om smärtan försvinner om man äter halstabletter, hmm. Det återstår att se.

Annars har jag spenderat dagen med att plugga, vilket har gått bra i omgångar, och så har jag ätit i brist på annat att göra. Haha, jag tror att det är en dålig vana som gör att man blir tjock. Inte bra Cathrine. Men jag tror inte jag behöver oroa mig än iaf.

Nu ska jag snartlägga mig i sängen, är helt utmattad. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0