We got to hold on to what we got

I år kommer inte jag att fira den vanliga julen. Jag kommer inte vara här i vinterkylan, jag kommer inte äta den goda julmaten och inte heller se Kalle anka. Istället för allt detta och mycket mer som hör julen till kommer jag att befinna mig i värmen, i trafikruset, i en annan kultur, hos min släkt i Indien. Det kommer bli så spännande tycker jag, men ändå kan jag inte undgå ifrån att jag kommer att sakna julen. Så nu, en fredag som denna, tänkte jag se på en julfilm. Finns inget jag älskar så mycket som julfilmer, och Elf som jag ska se nu, är en av mina favoriter. Så... god jul i förskott.


c & l

Kommentarer
Postat av: Anonym

lyckost dig, slipper gärna kylan, maten (inte gröten kasnke) ;)

guess who?

2008-11-11 @ 16:43:12
Postat av: Cathrine

Haha, ingen aning, någon som gillar gröt iaf! :D

2008-11-12 @ 17:22:42
URL: http://ccathrine.blogg.se/
Postat av: bea

Du är bra du med(:

Det var min kommentar om grötenockså;)

2008-11-12 @ 22:57:40
URL: http://beeatriceringqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0