Kram

En vecka i Polen är förbi. Ibland kan det vara skönt att komma ifrån vardagen och bara vara. Men att bara vara hos min mormor och morfar betyder dock dubbelt upp med all mat och bakelser. Förvånar mig inte om jag förvandlats till en bakelse själv. Vi har tagit det lugnt, lekt, läst, varit i krakow och utforskat en hög kulle där man ser ut över hela krakow, gått promenader med hunden, ätit hallon från hallonbuskarna och bara varit. Att sedan ta förväl är det svåraste av allt, man vet att det kommer ta lång tid innan man ses igen och man kunde inte förhindra att tårarna rann.

Efter alla resor idag är jag slut. Lovisa kommer och hälsar på mig snart. Det ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0