Life is beautiful

Åkte till Norrköping för att vänta med Matthias, Stina, Tessan, Deniese, Fredrik och Darin på deras bussar och tåg. Hur konstigt låter inte det kan det då tyckas? Men har man tråkigt och saknar herr amazing så blir det inget svårt beslut. Vi stannade kvar på skolan tills vi blev utkastade av Avni, ja vi gillar skolan. 

På min andra bussresa hemåt satt jag längst fram och pratade med min och beas busschaufför. Han tyckte att jag skulle bli busschaufför, man fick se så mycket fränt då. "Förut på vägen hit såg jag fåglarna flyga mot solen, och ljuset gjorde att det såg ut som fåglarna var självlysande, så himla fränt va det".

Jag och Kasper har bakat dumlemuffins ikväll, de blev lyckade!
 
bilden är från när vi bakade bullar för några veckor sedan.

Kommentarer
Postat av: bea

hahah han är frän ;) haha nu kanske du vet vad du ska satsa på cathrine? :D

2008-10-18 @ 09:25:27
URL: http://beeatriceringqvist.blogg.se/
Postat av: patricja

seriöst, är det någon mer som heter Darin förutom Idoldarin? coolt

2008-10-22 @ 11:15:29
URL: http://patriicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0