Fantastiskt

Igår var en fantastisk dag. Tidigt på morgonen steg jag, lovisa och bea upp och en timme senare satt vi på bussen till Romme. Där åt vi tårta och firade tess!  I romme åkte jag, tessan, lovisa, bea, louise, anton och fredrik i alla möjliga backar men främst Göthes brant som blev vår favorit, vi lekte även av oss i alla guppen och skogens små vägar. Jag, Louise och Lovisa hittade en jättebra skogsväg som tyvärr tog stopp, så vi fick åka störtlopp ned.  Det var jättebra väder och vi hade jätteroligt. Ingen gjorde någon dramatisk vurpa som tur var, eller jag gjorde en sådan men den var det ingen som såg så jag erkände det inte förns långt efter ^^ Efter ca 5 timmar i backen så vipps satt vi i bussen igen. Allt gick otroligt fort. Sedan skulle jag hem till mati men bussarna var inte på vår sida.

Ikväll ska jag och Moa förmodligen gå på bio. Sedan ska vi stå i cafeterian i sporthallen 21.00-02-30. Herregud. Förhoppningsvis kommer jag att kunna hålla mig vaken. Men det ska bli kul, det var för länge sedan jag umgicks med min Mos.

Kommentarer
Postat av: anne

re: haha jag gillade inte det där fluffet! han kunde inte ta en hint :/ ^^

2009-02-01 @ 12:14:45
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: blondinkatrin

aka den där kommentaren va från mig - höhö

2009-02-01 @ 12:15:11
URL: http://blondinkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0