High five

Det har redan gått 11 dagar av det nya året,och jag inser hur snabbt allt går. Tiden, dagarna, minuterna.. livet. Herregud, jag fyller arton år iår!!!! Det känns stort. Känns som att det inte var länge sedan jag hade min tionde födelsedag. Till skillnad från många andra vill inte jag fylla arton, det är något jag föredrar att skjuta upp så länge som möjligt, men det går ju inte. Jag vill inte bli vuxen, jag vill inte ha alla måsten, jag vill inte bli gammal och jag vill inte dö, forever young va det väl? Jag skulle vilja bli biten av en vampyr, just i den sekunden då jag fyllt arton. För då blir jag aldrig äldre än det och så kan jag leva som forever young. Hur härligt vore inte det. Det känns dumt att jag redan har min ålderskris, den som folk oftast brukar ha vid 40 års ålder, men något säger mig att jag kommer ha denna kris många fler ggr framöver. High five Cathrine!


Kommentarer
Postat av: patricja

livet borjar vid 18 syrran :) jag saknar dig.

2009-01-14 @ 15:35:54
URL: http://patriicja.blogg.se/
Postat av: anne

Jag är fortfarande ung! Det slutar man aldrig vara! Sen kan man ju ge sig till att headbanga litet med sina ungar, då blir man av med några år också!



Oroa dig inte, allt blir bara bättre, jag lovar! :)

2009-01-29 @ 22:24:13
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0