SUPERTORSDAG

Hejsan. Nu på kvällskvisten är jag i full gång och packar. Men tror det börjar bli klart nu. Imorn åker vi till Romme med skolan, det ska bli jättekul. Ett år sedan jag var i backen sist. På bussresan upp ska vi även fira tessan som fyller år imorgon, grattis! (: Ikväll ska jag och bea hem till Lovisa, vi ska laga mat, äta kladdkaka och sova tidigt för att komma upp till den tidiga bussen imorn!

Igår kollade jag på Matthias när han spelade med sitt band! De var super! Matthias var så söt när han gjorde sin putmin och svängde med håret ^^

Kommentarer
Postat av: anne

Matthias är alltid söt! :)



Bara om du inte använder parfymen får du ge din till mig, men om det är så, så tar jag mot den mer än gärna! :)



Ha det så jättekul i Romme!

2009-01-29 @ 22:20:47
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0