wenzzday

Onsdag idag! Skolan var kul! Inga jobbiga lektioner och massa rolig tid med frugorna. Matthias var gentleman och bar mitt papper, och jag var sedan gentlekvinna och bar hans 6tons gitarr (vi märker ju här vem som är mest gentle). Sedan mot tågstationen med min bejb. Där hämtades jag upp av mamma och kasper och vi åkte till mediamark för att tittapå bärbara datorer. Jag blev lite rikare på kunskap, men inte mycket. Datorer är kluriga. När vi kom hem åt vi våfflor! Annars har det bara varit en hemmakväll, har inte gjort något särkilt. Försökte fixa vår spanienfilm från i somras, men jag kom inte längre än det vi gjort innan. Har verkligen glömt bort hur man gör film. Gash. Nu vet jag inte vad jag ska hitta på.. äta lite russin. Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0